Ата-аналарға

Біздің мектеп жағдайында жаңартылған бағдарламаны бейімдеу

Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту контексінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.

Жаңартылған бағдарламаның идеяларына сүйене отырып, біздің бастауыш мектептің әрбір мұғалімі өзі үшін басты педагогикалық міндет қойдыөз оқушыларына бағыт-бағдар беру, әрбір кішкентай қателік пен әрбір Ұлы Жеңісті өмір жолында өмір сүру үшін серіктес болу. Әр сабақта мұғалімдер балалар өздерін жайлы сезінетін ынтымақтастық атмосферасын жасайды. Сабаққа арналған дидактикалық материал оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдалады, сабақтың формалары мен әдістері функционалды сауатты тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал етеді. Бірлескен ортада студенттер өз ойларын білдіреді, сендіруді, талдауды, логикалық ойлауды үйренеді. Біздің мектепте оқу шеңберінде Тәуелсіз ойлауды дамыту мүмкіндіктері өзін-өзі даярлау сағаттарының есебінен артады.

Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктеріне байланысты «әлемді тану« және «жаратылыстану« оқулықтарында өте күрделі тақырыптарды игеру үшін аз ақпарат бар, кішкентай студенттердің түсінуі өте қиын терминология. Оқытудың осы қиындықтарын шеше отырып, біздің мұғалімдер, ең алдымен, электронды ресурстарды құра отырып, ақпарат құралдарымен көп жұмыс істейді. Оқу және дидактикалық материалды сауатты таңдау әр оқушыны оқу процесіне тартуға көмектеседі, қойылған міндеттерді шешуге танымдық қызығушылықты оятады.

Критериалды бағалаудың мақсаты-бағалау критерийлері негізінде оқушыларды оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу процесінің барлық мүдделі қатысушыларына ұсыну.

Жиынтық бағалау нәтижелері әр баланың білім деңгейін терең талдау үшін жеткіліксіз, сондықтан біздің мұғалімдер орыс тілі мен математикадан қосымша тексеру жұмыстарын жүргізеді. Бұл тәсіл өзін-өзі даярлаудағы жеке жұмыс және демалыс уақыты арқылы әркімнің оқудағы қиындықтарын уақтылы анықтауға, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Ата-аналардың өтініші бойынша формативті бағалау дәптерлер, күнделіктер, 5 балдық жүйе бойынша электрондық журнал арқылы түсініктемелер, кеңестер, пайымдаулар түрінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, бірінші сынып оқушыларының дәптерлері мен күнделіктерінде ынталандырудың әртүрлі әдістері қолданылады: эмодзилер, жұлдыздар және т.б. оқытудың қиындықтарына қарамастан, жаңартылған бағдарламаларға көшуге байланысты біздің мұғалімдер үлкен жұмыс тәжірибесі бар және түпкілікті нәтижені көре отырып, орыс тілі мен математикадан автоматизмге дейінгі барлық тақырыптарды пысықтайды.

Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту контексінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.

Жаңартылған бағдарламаның идеяларына сүйене отырып, біздің бастауыш мектептің әрбір мұғалімі өзі үшін басты педагогикалық міндет қойдыөз оқушыларына бағыт-бағдар беру, әрбір кішкентай қателік пен әрбір Ұлы Жеңісті өмір жолында өмір сүру үшін серіктес болу. Әр сабақта мұғалімдер балалар өздерін жайлы сезінетін ынтымақтастық атмосферасын жасайды. Сабаққа арналған дидактикалық материал оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдалады, сабақтың формалары мен әдістері функционалды сауатты тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал етеді. Бірлескен ортада студенттер өз ойларын білдіреді, сендіруді, талдауды, логикалық ойлауды үйренеді. Біздің мектепте оқу шеңберінде Тәуелсіз ойлауды дамыту мүмкіндіктері өзін-өзі даярлау сағаттарының есебінен артады.

Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктеріне байланысты «әлемді тану« және «жаратылыстану« оқулықтарында өте күрделі тақырыптарды игеру үшін аз ақпарат бар, кішкентай студенттердің түсінуі өте қиын терминология. Оқытудың осы қиындықтарын шеше отырып, біздің мұғалімдер, ең алдымен, электронды ресурстарды құра отырып, ақпарат құралдарымен көп жұмыс істейді. Оқу және дидактикалық материалды сауатты таңдау әр оқушыны оқу процесіне тартуға көмектеседі, қойылған міндеттерді шешуге танымдық қызығушылықты оятады.

Критериалды бағалаудың мақсаты-бағалау критерийлері негізінде оқушыларды оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу процесінің барлық мүдделі қатысушыларына ұсыну.

Жиынтық бағалау нәтижелері әр баланың білім деңгейін терең талдау үшін жеткіліксіз, сондықтан біздің мұғалімдер орыс тілі мен математикадан қосымша тексеру жұмыстарын жүргізеді. Бұл тәсіл өзін-өзі даярлаудағы жеке жұмыс және демалыс уақыты арқылы әркімнің оқудағы қиындықтарын уақтылы анықтауға, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Ата-аналардың өтініші бойынша формативті бағалау дәптерлер, күнделіктер, 5 балдық жүйе бойынша электрондық журнал арқылы түсініктемелер, кеңестер, пайымдаулар түрінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, бірінші сынып оқушыларының дәптерлері мен күнделіктерінде ынталандырудың әртүрлі әдістері қолданылады: эмодзилер, жұлдыздар және т.б. оқытудың қиындықтарына қарамастан, жаңартылған бағдарламаларға көшуге байланысты біздің мұғалімдер үлкен жұмыс тәжірибесі бар және түпкілікті нәтижені көре отырып, орыс тілі мен математикадан автоматизмге дейінгі барлық тақырыптарды пысықтайды.

2018-2019 оқу жылында 1-4 сыныптарда жаңа факультативтік курстар енгізіледі

Информатикамен интеграцияланған математика курсы

Бұл бағдарлама интеграцияланған курс болып табылады, оның басты мақсатыоқушының қабілеттерін дамыту, өзін-өзі дамытуға қабілетті шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу. Ұсынылған курстың негізінде дамытушылық оқыту принциптері жатыр. Бастауыш мектеп жасыойлауды дамытудың ең қолайлы кезеңі және оның бастауыш мектептің соңына қарай балада қалай қалыптасатыны өте маңызды.

Ол оны әртүрлі міндеттер мен проблемалық жағдайларды шешуде қалай қолданады. Мұндай жағдайларда информатика айтарлықтай көмек көрсете алады. Жаңа ақпараттық технологиялар білім беру мәселелерін шешудің жаңа құралы ретінде дамушы оқыту мәселелерін шешуге көмектесе алады. Мультфильмді, компьютердің түс және дыбыс мүмкіндіктерін пайдалану оқу мотивациясын арттыруға мүмкіндік береді. Балаға ыңғайлы жағдайда математикалық ұғымдарды бекіту, мысалы, заттардың белгілері мен қасиеттері, шамасы, шамаларды салыстыру және теңестіру, өлшеу, бүтін және бөлшектер, логикалық есептерді шешу, есептеу және басқа дағдыларды дамыту, бастауыш мектеп бағдарламасына сәйкес. Математика оқулығындағы көптеген тапсырмалар компьютерде орындалған кезде «өмірге келеді». Бұл оқу процесін қызықты әрі әр түрлі етуге, оқуға деген ынтаны арттыруға мүмкіндік береді.

«Ағылшын театры« факультативтік курсы.

Белгілі психолог А. А. Леонтьев 80ші жылдары шет тілі мұғалімі Сабақтың эмоционалды атмосферасына белсенді араласуға және мүмкіндігінше оқушылардың оқу іс-әрекетіне қолайлы эмоционалды жағдайлардың пайда болуын қамтамасыз етуге міндетті деп жазды. Өйткені, бәрі тілді «тірі «атмосферада, іс-әрекет, эмоциялар, белгілі бір өмірлік жағдай болған кезде, балаларда еріксіз есте сақтау қабілеті дамыған кезде және олар өздері үшін қызықты және эмоционалды реакция тудыратын нәрсені ғана жақсы есте сақтайтынын біледі.

Бастауыш мектептегі« ағылшын театры « курсы әр баланың шығармашылық әлеуетін ашуға, ұжымдық қарым-қатынас пен қарым-қатынас дағдыларын игеруге, актерлік шеберлікті дамытуға, көрерменнен қорықпауға, дұрыс және мәнерлі сөйлеуге және қозғалуға, әрине, ағылшын тілінде ән айтуға және билеуге бағытталған.

Нәтижесінде оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген ынтасын арттыру, ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

Жеңілдіктер беру туралы ереже

kkҚазақ тілі