Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту контексінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.
Жаңартылған бағдарламаның идеяларына сүйене отырып, біздің бастауыш мектептің әрбір мұғалімі өзі үшін басты педагогикалық міндет қойды – өз оқушыларына бағыт-бағдар беру, әрбір кішкентай қателік пен әрбір Ұлы Жеңісті өмір жолында өмір сүру үшін серіктес болу. Әр сабақта мұғалімдер балалар өздерін жайлы сезінетін ынтымақтастық атмосферасын жасайды. Сабаққа арналған дидактикалық материал оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдалады, сабақтың формалары мен әдістері функционалды сауатты тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал етеді. Бірлескен ортада студенттер өз ойларын білдіреді, сендіруді, талдауды, логикалық ойлауды үйренеді. Біздің мектепте оқу шеңберінде Тәуелсіз ойлауды дамыту мүмкіндіктері өзін-өзі даярлау сағаттарының есебінен артады.
Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктеріне байланысты «әлемді тану« және «жаратылыстану« оқулықтарында өте күрделі тақырыптарды игеру үшін аз ақпарат бар, кішкентай студенттердің түсінуі өте қиын терминология. Оқытудың осы қиындықтарын шеше отырып, біздің мұғалімдер, ең алдымен, электронды ресурстарды құра отырып, ақпарат құралдарымен көп жұмыс істейді. Оқу және дидактикалық материалды сауатты таңдау әр оқушыны оқу процесіне тартуға көмектеседі, қойылған міндеттерді шешуге танымдық қызығушылықты оятады.
Критериалды бағалаудың мақсаты-бағалау критерийлері негізінде оқушыларды оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу процесінің барлық мүдделі қатысушыларына ұсыну.
Жиынтық бағалау нәтижелері әр баланың білім деңгейін терең талдау үшін жеткіліксіз, сондықтан біздің мұғалімдер орыс тілі мен математикадан қосымша тексеру жұмыстарын жүргізеді. Бұл тәсіл өзін-өзі даярлаудағы жеке жұмыс және демалыс уақыты арқылы әркімнің оқудағы қиындықтарын уақтылы анықтауға, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Ата-аналардың өтініші бойынша формативті бағалау дәптерлер, күнделіктер, 5 балдық жүйе бойынша электрондық журнал арқылы түсініктемелер, кеңестер, пайымдаулар түрінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, бірінші сынып оқушыларының дәптерлері мен күнделіктерінде ынталандырудың әртүрлі әдістері қолданылады: эмодзилер, жұлдыздар және т.б. оқытудың қиындықтарына қарамастан, жаңартылған бағдарламаларға көшуге байланысты біздің мұғалімдер үлкен жұмыс тәжірибесі бар және түпкілікті нәтижені көре отырып, орыс тілі мен математикадан автоматизмге дейінгі барлық тақырыптарды пысықтайды.