Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту өзінің алдына басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту мәнмәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.
Жаңартылған бағдарлама идеяларына сүйене отырып, біздің бастауыш мектептің әр мұғалімі өзі үшін басты педагогикалық міндет қойды – студенттерге бағыт-бағдар беру, әр кішкентай қателікпен өмір сүру және олардың өмір жолындағы әрбір үлкен жеңіс. Әр сабақта мұғалімдер балалар өздерін жайлы сезінетін ынтымақтастық атмосферасын жасайды. Сабаққа арналған дидактикалық материал оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдалады, сабақтың формалары мен әдістері функционалды сауатты тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал етеді. Коллаборативті орта жағдайында оқушылар өз ойларын білдіреді, сендіруге, талдауға, логикалық ойлауға үйренеді. Біздің мектепте оқу аясында өзіндік ойлауды дамыту мүмкіндіктері өзін-өзі даярлау сағаттарына байланысты артады.
Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктеріне байланысты "дүниетану" және "жаратылыстану" оқулықтарында өте күрделі тақырыптарды меңгеру үшін ақпарат аз, жас оқушылардың түсінуі өте қиын терминология. Оқытудың осы қиындықтарын шеше отырып, біздің мұғалімдер, ең алдымен, электронды ресурстарды құра отырып, ақпарат құралдарымен көп жұмыс істейді. Оқу және дидактикалық материалдарды сауатты таңдау әр оқушыны оқу процесіне тартуға көмектеседі, қойылған міндеттерді шешуге танымдық қызығушылықты оятады.
Критериалды бағалаудың мақсаты-бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу процесінің барлық мүдделі қатысушыларына ұсыну.
Жиынтық бағалаудың нәтижелері әр баланың білім деңгейін терең талдау үшін жеткіліксіз, сондықтан біздің мұғалімдер орыс тілі мен математикадан қосымша тексеру жұмыстарын жүргізеді. Бұл тәсіл өз бетінше дайындықта және демалыс уақытында жеке жұмыс жасау арқылы әрқайсысын оқытудағы қиындықтарды уақтылы анықтауға, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Қалыптастырушы бағалау ата-аналардың өтініші бойынша дәптерлер, күнделіктер, 5 балдық жүйе бойынша электрондық журнал арқылы түсініктемелер, кеңестер, пайымдар түрінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, бірінші сынып оқушыларының дәптерлері мен күнделіктерінде ынталандырудың түрлі әдістері қолданылады: смайликтер, жұлдызшалар және т.б. оқытудың қиындықтарына қарамастан, жаңартылған бағдарламаларға көшуге байланысты біздің мұғалімдер үлкен жұмыс тәжірибесіне ие бола отырып және түпкі нәтижені көре отырып, орыс тілі мен математикадан автоматизмге дейінгі барлық тақырыптарды пысықтайды.