Ата-аналарға

Мектеп жағдайында жаңартылған бағдарламаны бейімдеу

Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту өзінің алдына басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту мәнмәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.

​Жаңартылған бағдарлама идеяларына сүйене отырып, біздің бастауыш мектептің әр мұғалімі өзі үшін басты педагогикалық міндет қойды – студенттерге бағыт-бағдар беру, әр кішкентай қателікпен өмір сүру және олардың өмір жолындағы әрбір үлкен жеңіс. Әр сабақта мұғалімдер балалар өздерін жайлы сезінетін ынтымақтастық атмосферасын жасайды. Сабаққа арналған дидактикалық материал оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдалады, сабақтың формалары мен әдістері функционалды сауатты тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал етеді. Коллаборативті орта жағдайында оқушылар өз ойларын білдіреді, сендіруге, талдауға, логикалық ойлауға үйренеді. Біздің мектепте оқу аясында өзіндік ойлауды дамыту мүмкіндіктері өзін-өзі даярлау сағаттарына байланысты артады.

Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктеріне байланысты "дүниетану" және "жаратылыстану" оқулықтарында өте күрделі тақырыптарды меңгеру үшін ақпарат аз, жас оқушылардың түсінуі өте қиын терминология. Оқытудың осы қиындықтарын шеше отырып, біздің мұғалімдер, ең алдымен, электронды ресурстарды құра отырып, ақпарат құралдарымен көп жұмыс істейді. Оқу және дидактикалық материалдарды сауатты таңдау әр оқушыны оқу процесіне тартуға көмектеседі, қойылған міндеттерді шешуге танымдық қызығушылықты оятады.

​Критериалды бағалаудың мақсаты-бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу процесінің барлық мүдделі қатысушыларына ұсыну.

​Жиынтық бағалаудың нәтижелері әр баланың білім деңгейін терең талдау үшін жеткіліксіз, сондықтан біздің мұғалімдер орыс тілі мен математикадан қосымша тексеру жұмыстарын жүргізеді. Бұл тәсіл өз бетінше дайындықта және демалыс уақытында жеке жұмыс жасау арқылы әрқайсысын оқытудағы қиындықтарды уақтылы анықтауға, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Қалыптастырушы бағалау ата-аналардың өтініші бойынша дәптерлер, күнделіктер, 5 балдық жүйе бойынша электрондық журнал арқылы түсініктемелер, кеңестер, пайымдар түрінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, бірінші сынып оқушыларының дәптерлері мен күнделіктерінде ынталандырудың түрлі әдістері қолданылады: смайликтер, жұлдызшалар және т.б. оқытудың қиындықтарына қарамастан, жаңартылған бағдарламаларға көшуге байланысты біздің мұғалімдер үлкен жұмыс тәжірибесіне ие бола отырып және түпкі нәтижені көре отырып, орыс тілі мен математикадан автоматизмге дейінгі барлық тақырыптарды пысықтайды.

Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту өзінің алдына басты мақсат қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту мәнмәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу.

​Жаңартылған бағдарлама идеяларына сүйене отырып, біздің бастауыш мектептің әр мұғалімі өзі үшін басты педагогикалық міндет қойды – студенттерге бағыт-бағдар беру, әр кішкентай қателікпен өмір сүру және олардың өмір жолындағы әрбір үлкен жеңіс. Әр сабақта мұғалімдер балалар өздерін жайлы сезінетін ынтымақтастық атмосферасын жасайды. Сабаққа арналған дидактикалық материал оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдалады, сабақтың формалары мен әдістері функционалды сауатты тұлғаның үйлесімді дамуына ықпал етеді. Коллаборативті орта жағдайында оқушылар өз ойларын білдіреді, сендіруге, талдауға, логикалық ойлауға үйренеді. Біздің мектепте оқу аясында өзіндік ойлауды дамыту мүмкіндіктері өзін-өзі даярлау сағаттарына байланысты артады.

Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктеріне байланысты "дүниетану" және "жаратылыстану" оқулықтарында өте күрделі тақырыптарды меңгеру үшін ақпарат аз, жас оқушылардың түсінуі өте қиын терминология. Оқытудың осы қиындықтарын шеше отырып, біздің мұғалімдер, ең алдымен, электронды ресурстарды құра отырып, ақпарат құралдарымен көп жұмыс істейді. Оқу және дидактикалық материалдарды сауатты таңдау әр оқушыны оқу процесіне тартуға көмектеседі, қойылған міндеттерді шешуге танымдық қызығушылықты оятады.

​Критериалды бағалаудың мақсаты-бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпарат алу және оны оқу процесінің барлық мүдделі қатысушыларына ұсыну.

​Жиынтық бағалаудың нәтижелері әр баланың білім деңгейін терең талдау үшін жеткіліксіз, сондықтан біздің мұғалімдер орыс тілі мен математикадан қосымша тексеру жұмыстарын жүргізеді. Бұл тәсіл өз бетінше дайындықта және демалыс уақытында жеке жұмыс жасау арқылы әрқайсысын оқытудағы қиындықтарды уақтылы анықтауға, жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Қалыптастырушы бағалау ата-аналардың өтініші бойынша дәптерлер, күнделіктер, 5 балдық жүйе бойынша электрондық журнал арқылы түсініктемелер, кеңестер, пайымдар түрінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, бірінші сынып оқушыларының дәптерлері мен күнделіктерінде ынталандырудың түрлі әдістері қолданылады: смайликтер, жұлдызшалар және т.б. оқытудың қиындықтарына қарамастан, жаңартылған бағдарламаларға көшуге байланысты біздің мұғалімдер үлкен жұмыс тәжірибесіне ие бола отырып және түпкі нәтижені көре отырып, орыс тілі мен математикадан автоматизмге дейінгі барлық тақырыптарды пысықтайды.

2018-2019 оқу жылында 1-4 сыныптарда жаңа факультативтік курстар енгізіледі

Математиканың информатикамен біріктірілген курсы

​Бұл бағдарлама интеграцияланған курс болып табылады, оның басты мақсаты-оқушының қабілеттерін дамыту, өзін-өзі дамытуға қабілетті шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу. Ұсынылған курс дамытушылық оқыту қағидаттарына негізделген. Кіші мектеп жасы-ойлауды дамыту үшін ең қолайлы кезең, сондықтан оның бастауыш мектептің соңында балада қалай қалыптасатындығы өте маңызды.

​Ол оны әртүрлі міндеттер мен проблемалық жағдайларды шешуде қалай пайдаланады. Мұндай жағдайда информатика айтарлықтай көмек бола алады. Жаңа ақпараттық технологиялар білім беру мәселелерін шешудің жаңа құралы ретінде дамып келе жатқан оқыту мәселелерін шешуге көмектеседі. Анимацияны, компьютердің түсі мен дыбыстық мүмкіндіктерін пайдалану оқу мотивациясын арттырады. Балаға ыңғайлы ортада бастауыш мектеп бағдарламасына сәйкес заттардың белгілері мен қасиеттері, шамасы, шамаларды салыстыру және теңестіру, өлшеу, бүтін және бөлік, логикалық есептерді шешу, есептеу және басқа дағдыларды дамыту сияқты математикалық ұғымдарды бекітіңіз. Математика оқулығындағы көптеген тапсырмалар компьютерде орындалған кезде "өмірге келеді". Бұл оқу процесін қызықты және әр түрлі етуге, оқуға деген ынтаны арттыруға мүмкіндік береді.

"Ағылшын театры" факультативтік курсы.

Атақты психолог А. А. Леонтьев 80-ші жылдары шет тілі мұғалімі Сабақтың эмоционалды атмосферасына белсенді араласып, мүмкін болса, оқушылардың оқу іс-әрекетіне қолайлы эмоционалды жағдайлардың пайда болуын қамтамасыз етуі керек деп жазды. Өйткені, балалардың еріксіз есте сақтауы әлі де дамыған кезде, әрекет, эмоциялар, белгілі бір өмірлік жағдай болған кезде, тілді "тірі "атмосферада үйрену жақсы екенін бәрі біледі және олар тек қызықты және эмоционалды реакцияны тудыратын нәрсені жақсы есте сақтайды.

​Бастауыш мектептегі "ағылшын театры" курсы әр баланың шығармашылық әлеуетін ашуға, ұжымдық қарым-қатынас пен қарым-қатынас дағдыларын игеруге, актерлік шеберлікті дамытуға, аудиториядан қорықпауға, дұрыс және мәнерлі сөйлеуге және қозғалуға, әрине, ағылшын тілінде ән айтуға және билеуге көмектеседі.

​Нәтижесінде-оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген ынтасының деңгейін арттыру, ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

Жеңілдіктер беру туралы ереже

kkҚазақ тілі